Tomić, Siniša

Upravljanje podacima u sustavima za podršku nastavi : magistarski rad / Siniša Tomić ; [mentor Mario Žagar] - Zagreb : S. Tomić ; Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2011. - 193 str. : : ilustr. u bojama ; 30 cm + CD

Ovaj magistarski rad izrađen je na Zavodu za Automatiku i procesno računarstvo Sveučilišta u Zagrebu Fakulteta elektrotehnike i računarstva.

Bibliografija: listovi 180-183. - Kazalo tabela, primjera i slika: listovi 189-193. - Sažetak na eng. i hrv.

Današnji sustavi za podršku nastavi koriste se tek za pojedine segmente problema u nastavu. Koriste se za automatiziranu provjeru znanja, olakšavanje distribucije materijala, organizaciju nastave, izradu satnice. Nekad se međusobno i povezuju kako bi razmjenjivali zajedničke podatke, ali još uvijek ne prate ukupno ponašanje studenta. Na temelju jednostavnih kontrolnih točaka, samo utvrđuju nove podatke za segment u kojem se koriste. Magistarski rad predlaže arhitekturu zajednice sustava koja podacima upravlja upotrebom profila. Članovi zajednice su svi sustavi za podršku nastavi. Oni studenta određuju njegovim profilom kojeg temelje na podacima kao što su ime i prezime. Njegov profil dodatno proširuju svojim zaključcima koje donose prateći njegove aktivnosti u svom segmentu za koji se koriste. Osim studenata, profiliraju se i nastavnici, drugi sustavi i svi ostali elementi koji sudjeluju u izvođenju nastave. Svaki sudionik zajednice aktivno utječe na profile onih koje promatra, ali i na vlastiti. I njega promatraju drugi. Slika koja se tada gradi ne zasniva se samo na vlastitom iskustvu, već na iskustvima cijele zajednice. - KLJUČNE RIJEČI: Upravljanje podacima, integracija podataka, integracija temeljem profila, sustavi za podršku nastavi, dubinsko pretraživanje. - Today's educational support systems continue to be used only for specific segments of the problems in the classroom. They are used for online quizzes, facilitating the distribution of materials, organization of education process, making timetable. Sometimes they are connected to each other and they exchange information, but they still do not track the behavior of students. They are based on simple checkpoints. This thesis proposes the architecture of board of systems that manage and exchange data using profiles. Members of the board all educational support systems. They define student using a profile, which is based on data such as student’s first and last name. Student profile is further expanded by conclusions that are made by the systems. They are making these conclusions based on tracking student activities. Students are not the only ones that are profiled. Profiling is also used on teachers, other systems and all other elements involved in education process. Each member of the board actively changes the profile of those under observation, but also its own. He is watched by others. Complete profile is therefore based not only on one member but is a gathered knowledge of all members of board of systems. - KEYWORDS: Data management, integration, integration based on profiles, education support systems, data mining

004.6:371.3 004.891

Središnja knjižnica Fakulteta elektrotehnike i računarstva, Unska 3, 10000 Zagreb
tel +385 1 6129 886 | fax +385 1 6129 888 | ferlib@fer.hr