Normal view MARC view ISBD view

Analiza postupaka projektiranja sustava za nadzor kvalitete telekomunikacijskih usluga : magistarski rad / Ivan Nenadić ; [mentor Mladen Kos]

By: Nenadić, Ivan.
Contributor(s): Kos, Mladen [ths].
Material type: TextTextPublisher: Zagreb : I. Nenadić ; Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2011Description: vii, 132 str. : graf. prikazi u boji ; 30 cm + CD.Summary: Kako bi se omogućio daljnji razvoj poslovnih modela na današnjem konkurentnom telekomunikacijskom tržištu, koje je okarakterizirano složenim konvergentnim heterogenim okruženjem, potrebno je ostvariti nadzor kvalitete usluge što predstavlja izazov za telekomunikacijske operatore prilikom transformacije njihovih operacijskih procesa prema proaktivnoj organizaciji. U skladu s TMF NGOSS standarizacijskim okvirom predložena je funkcionalna arhitektura za upravljanje kvalitetom usluge s kraja na kraj mreže kao integracijsko rješenje koje nadopunjuje postojeće OSS/BSS sustave te pruža automatizaciju poslovnih proces upravljanja i omogućuje pogled na kvalitetu usluge sa stanovišta različitih zainteresiranih strana. Za učinkoviti pristup implementaciji nadzora kvalitete usluge predložena je konkretna metodologija za modeliranje kvalitete usluge, definiranje ključnih pokazatelja performansi usluge te identifikaciju nadzornih i mjernih podataka za populaciju modela usluge. Tako definirana metodologija postavlja fokus na uslugu i/ili kupca te omogućuje definiranje okvira usluge prilikom modeliranja složenih usluga u okruženju s više pružatelja usluga s više različitih tehnologija. U laboratorijskom okruženju simulirana je predložena integracijska arhitektura, te je korištenjem predložene metodologije kreiran i implementiran model usluge. - KLJUČNE RIJEČI: Osiguravanje kvalitete usluge, sustavi nadzora kvalitete usluge, kvaliteta usluge, nadzor i upravljanje, QoS parametri, ključni indikatori, model usluge, integracija sustava, sustavi upravljanja mrežom – NMS, sustavi operativne podrške – OSS, eTOM, TAMSummary: QoS monitoring presents an important challenge for operators as they transform their operational processes towards proactive organization and facilitate further business models in today competitive telecommunication landscape and complex convergent heterogeneous environments. Following on standardization frameworks such as TMF NGOSS, a functional end-to-end service assurance architecture for Service Quality Management is proposed as integration solution that complements the existing OSS/BSS systems, provides automation for business processes and enables view on QoS from different stakeholder perspectives. For effective service assurance approach implementation, a “top-down” straightforward methodology is described that provides Quality of Service modeling, KQI/KPI definition and identification of monitoring and measurement data for service model population. Such methodology enables service and/or customer focus as well as scope management that is necessary to obtain when modeling complex services in multi-provider and multi-technology environment. Proposed functional service assurance architecture has been simulated in laboratory environment and was used to implement service model that was created based on proposed methodology. - KEY WORDS: Service Assurance, Service Quality Management, Quality of Service, monitoring, management, Key Quality Indicators – KQI, Key Performance Indicators - KPI, service model, system integration, network management system - NMS, Operation Support System – OSS, eTOM, TAM
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Item type Current location Call number Copy number Status Notes Date due Barcode Item holds
Magistarski rad Magistarski rad Središnja knjižnica
KF
KF-4530 29088 Available 0000000846974
Magistarski rad Magistarski rad Središnja knjižnica
KF-4530 29088/cd 1 CD 0000000846981
Total holds: 0

Magistarski rad izrađen je u Zavodu za telekomunikacije Fakulteta elektrotehnike i računarstva.

BIbliografija: str. 117-125. - Kazalo kratica: str. 126-128. - Sažetak na eng. i na hrv.

Kako bi se omogućio daljnji razvoj poslovnih modela na današnjem konkurentnom telekomunikacijskom tržištu, koje je okarakterizirano složenim konvergentnim heterogenim okruženjem, potrebno je ostvariti nadzor kvalitete usluge što predstavlja izazov za telekomunikacijske operatore prilikom transformacije njihovih operacijskih procesa prema proaktivnoj organizaciji. U skladu s TMF NGOSS standarizacijskim okvirom predložena je funkcionalna arhitektura za upravljanje kvalitetom usluge s kraja na kraj mreže kao integracijsko rješenje koje nadopunjuje postojeće OSS/BSS sustave te pruža automatizaciju poslovnih proces upravljanja i omogućuje pogled na kvalitetu usluge sa stanovišta različitih zainteresiranih strana. Za učinkoviti pristup implementaciji nadzora kvalitete usluge predložena je konkretna metodologija za modeliranje kvalitete usluge, definiranje ključnih pokazatelja performansi usluge te identifikaciju nadzornih i mjernih podataka za populaciju modela usluge. Tako definirana metodologija postavlja fokus na uslugu i/ili kupca te omogućuje definiranje okvira usluge prilikom modeliranja složenih usluga u okruženju s više pružatelja usluga s više različitih tehnologija. U laboratorijskom okruženju simulirana je predložena integracijska arhitektura, te je korištenjem predložene metodologije kreiran i implementiran model usluge. - KLJUČNE RIJEČI: Osiguravanje kvalitete usluge, sustavi nadzora kvalitete usluge, kvaliteta usluge, nadzor i upravljanje, QoS parametri, ključni indikatori, model usluge, integracija sustava, sustavi upravljanja mrežom – NMS, sustavi operativne podrške – OSS, eTOM, TAM

QoS monitoring presents an important challenge for operators as they transform their operational processes towards proactive organization and facilitate further business models in today competitive telecommunication landscape and complex convergent heterogeneous environments. Following on standardization frameworks such as TMF NGOSS, a functional end-to-end service assurance architecture for Service Quality Management is proposed as integration solution that complements the existing OSS/BSS systems, provides automation for business processes and enables view on QoS from different stakeholder perspectives. For effective service assurance approach implementation, a “top-down” straightforward methodology is described that provides Quality of Service modeling, KQI/KPI definition and identification of monitoring and measurement data for service model population. Such methodology enables service and/or customer focus as well as scope management that is necessary to obtain when modeling complex services in multi-provider and multi-technology environment. Proposed functional service assurance architecture has been simulated in laboratory environment and was used to implement service model that was created based on proposed methodology. - KEY WORDS: Service Assurance, Service Quality Management, Quality of Service, monitoring, management, Key Quality Indicators – KQI, Key Performance Indicators - KPI, service model, system integration, network management system - NMS, Operation Support System – OSS, eTOM, TAM

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Središnja knjižnica Fakulteta elektrotehnike i računarstva, Unska 3, 10000 Zagreb
tel +385 1 6129 886 | fax +385 1 6129 888 | ferlib@fer.hr